Manisa'da yaşıyorum ve üzüm bağımız var yaz aylarında çardak gibi alanda keyif yapması hoş oluyor. Gürültü yok dert yok.. Toprakla uğraşmak zor veya yorucu olsa da stres atmak için birebir bana kalırsa