• 28-04-2019, 18:59:08
    #19

    Utanılacak bisey yok kardesim.Bende de 33 dikiş izi var.Beterin beteri var.Halimize sükür.
  • 28-04-2019, 19:01:26
    #20
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Utanılacak bisey yok kardesim.Bende de 33 dikiş izi var.Beterin beteri var.Halimize sükür.
    Benimki 40 tane hocam sizin dikişler küçük duruyor geçmiş gibi. Geçmiş olsun bu arada.
  • 28-04-2019, 19:06:21
    #21
    Dirsek kemiğinin oldugu yerde yarık baya bi büyük.Benim kol %70 açılıyor 14 tane vida var.Bildiğin çolak dolasıyorum yani Bosver sağlığın yerindeyse hiç bişey takma kafana.Elini ayağını kullanıyormusun şükret.Ben kolum işlevini kaybetti diye cok kormustum zamanla kullanacak kadar düzeldi Allaha sukur.
    Sanada büyük geçmiş olsuın.
  • 28-04-2019, 19:11:05
    #22
    sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dirsek kemiğinin oldugu yerde yarık baya bi büyük.Benim kol %70 açılıyor 14 tane vida var.Bildiğin çolak dolasıyorum yani Bosver sağlığın yerindeyse hiç bişey takma kafana.Elini ayağını kullanıyormusun şükret.Ben kolum işlevini kaybetti diye cok kormustum zamanla kullanacak kadar düzeldi Allaha sukur.
    Sanada büyük geçmiş olsuın.
    Benimde lif bağı kopmuş. valla bende şükrediyorumdaha kötü şeylerde olabilirdi. Ama işte utanyıroum biraz.
  • 28-04-2019, 19:13:55
    #23
    Belki siz hoşlanmıyor olabilirsiniz ama lütfen utanmayın. Utanması gereken onca insan varken siz utanmayın.
  • 28-04-2019, 19:14:45
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Nedense Fondoten geldi aklıma .
  • 28-04-2019, 19:16:19
    #25
    umitunver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki siz hoşlanmıyor olabilirsiniz ama lütfen utanmayın. Utanması gereken onca insan varken siz utanmayın.
    Hocam sanırım küçüklüğümden alışkanlık 7 yaşımda başıma gelmişti olay o günden sonra hep saklamaya çalışıyorum.
    Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense Fondoten geldi aklıma .
    Dikiş izi biraz büyük fondoten çok çabuk biter hocam.
  • 28-04-2019, 19:17:35
    #26
    Fondoten ile kapatılabiliyor deneyebilirsin.
  • 28-04-2019, 19:27:56
    #27
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fondoten ile kapatılabiliyor deneyebilirsin.
    Hocam dikiş izi biraz büyük o yüzden fondoten pek kullanışlı olmuyor yani çabuk biter.