
Utanılacak bisey yok kardesim.Bende de 33 dikiş izi var.Beterin beteri var.Halimize sükür.
55
●3.072
Bosver sağlığın yerindeyse hiç bişey takma kafana.Elini ayağını kullanıyormusun şükret.Ben kolum işlevini kaybetti diye cok kormustum zamanla kullanacak kadar düzeldi Allaha sukur.