Dirsek kemiğinin oldugu yerde yarık baya bi büyük.Benim kol %70 açılıyor 14 tane vida var.Bildiğin çolak dolasıyorum yani Bosver sağlığın yerindeyse hiç bişey takma kafana.Elini ayağını kullanıyormusun şükret.Ben kolum işlevini kaybetti diye cok kormustum zamanla kullanacak kadar düzeldi Allaha sukur.
Sanada büyük geçmiş olsuın.