sevkicayir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Utanılacak bisey yok kardesim.Bende de 33 dikiş izi var.Beterin beteri var.Halimize sükür.
Benimki 40 tane hocam sizin dikişler küçük duruyor geçmiş gibi. Geçmiş olsun bu arada.