Konu
Kolumu Nasıl Saklayabilirim?
28-04-2019, 19:01:26
#20
NecatiGZL
sevkicayir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Utanılacak bisey yok kardesim.Bende de 33 dikiş izi var.Beterin beteri var.Halimize sükür.
Benimki 40 tane hocam sizin dikişler küçük duruyor geçmiş gibi. Geçmiş olsun bu arada.