• 28-04-2019, 18:40:58
    #1
    Merhabalar malum yaz geldi tişört dönemi açıldı kolumda büyük bir dikiş izi var ve hoş durmuyor birazda utanıyorum. Bu dikiş izini nasıl kapatabilirim veya saklayabilirim?
    Diresekten biraz daha aşşa doğru iniyor dirsek üstüde var

    Dövme pek sevmiyorum bu arada.



  • 28-04-2019, 18:41:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir dövme hoş durabilir. Dikiş üzerine vs. yapılır mı sağlıklı olur mu hiçbir bilgim yok. Sadece kendimce yorumumdur.
  • 28-04-2019, 18:41:36
    #3
    ayoft.com
    Güzel bir dövme ile çok güzel bir hal verebilirsin
  • 28-04-2019, 18:42:08
    #4
    Dövme veya fondötenden başka aklıma bir şey gelmiyor
  • 28-04-2019, 18:43:14
    #5
    SanalDavetiye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir dövme hoş durabilir. Dikiş üzerine vs. yapılır mı sağlıklı olur mu hiçbir bilgim yok. Sadece kendimce yorumumdur.
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir dövme ile çok güzel bir hal verebilirsin
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dövme veya fondötenden başka aklıma bir şey gelmiyor
    Dövme sevmiyorum herkes dövme öneriyor aslında.
  • 28-04-2019, 18:45:26
    #6
    Sağlam bir güzellik salonuna git ve altın iğne yaptır oraya gerekli bilgiyi sana vereceklerdir. Yaranın çok büyük bir kısmını yok edeceğini düşünüyorum. Kısa sürede olmayacak ama bilgin olsun . Geçmiş olsun.
  • 28-04-2019, 18:46:15
    #7
    ayoft.com
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dövme sevmiyorum herkes dövme öneriyor aslında.
    Farmasinin BB Krem diye fondoten benzeri kremi var çok güzel krem gibi sürüyorsunuz kamufle eder sonra tekrar silmenize de gerek kalmaz yediriyor o zaten
  • 28-04-2019, 18:47:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Üstadım..

    Eczanelerde Ortapedik dirseklik var sporcular takıyor ağırlıkla ondan alın dizden aşşağı kola kadar geliyor tavsiye ederim
  • 28-04-2019, 18:48:29
    #9
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam bir güzellik salonuna git ve altın iğne yaptır oraya gerekli bilgiyi sana vereceklerdir. Yaranın çok büyük bir kısmını yok edeceğini düşünüyorum. Kısa sürede olmayacak ama bilgin olsun . Geçmiş olsun.
    Teşekkür ederim. İlk defa duyuyorum bunu Tokat'ta oturuyorum acaba burda varmıdır
    ahmetyigit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farmasinin BB Krem diye fondoten benzeri kremi var çok güzel krem gibi sürüyorsunuz kamufle eder sonra tekrar silmenize de gerek kalmaz yediriyor o zaten
    Dikiş izi biraz büyük hemen bitmese bari deniyeceğim teşekkür ederim.