Merhabalar malum yaz geldi tişört dönemi açıldı kolumda büyük bir dikiş izi var ve hoş durmuyor birazda utanıyorum. Bu dikiş izini nasıl kapatabilirim veya saklayabilirim?
Diresekten biraz daha aşşa doğru iniyor dirsek üstüde var
Dövme pek sevmiyorum bu arada.
Diresekten biraz daha aşşa doğru iniyor dirsek üstüde var
Dövme pek sevmiyorum bu arada.