NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dövme sevmiyorum herkes dövme öneriyor aslında.
Farmasinin BB Krem diye fondoten benzeri kremi var çok güzel krem gibi sürüyorsunuz kamufle eder sonra tekrar silmenize de gerek kalmaz yediriyor o zaten