• 28-04-2019, 18:48:35
    #10
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dövme sevmiyorum herkes dövme öneriyor aslında.
    Şimdi sorun şu; sen dikişten, kötü görüntüden utandığını söylüyorsun ama güzel duracak çoğu kişinin beğeneceği şeyi (dövmeyi) de sen beğenmiyorsun. Senin için önemli olan milletin görüşüyse dövme daha iyi olacaktır senin için de başkaları için de. Ameliyat falan olmadan da başka bir çözüm olacağını sanmıyorum. Zevkine uygun bir dövmeyi neden sevmeyesin ki? Üstelik yara izini kapatıcak..

    Dip not: Bazıları da yara izlerini çekici bulur
  • 28-04-2019, 18:49:21
    #11
    Kalıcı ve hızlı bir çözüm olarak dövme olabilir
  • 28-04-2019, 18:49:22
    #12
    NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. İlk defa duyuyorum bunu Tokat'ta oturuyorum acaba burda varmıdır

    Dikiş izi biraz büyük hemen bitmese bari deniyeceğim teşekkür ederim.
    Vardır kardeşim araştır.
  • 28-04-2019, 18:50:23
    #13
    Arkadaş nasıl bir millet olduk biz.

    Bir insanın kusurunu düzeltmeye çalışmayın, onu örtün bu en hayırlı olandır. Kardeşim dövmedir odur budur boşver. Sen böyle de güzelsin Rabbim kimseyi kusursuz yaratmamış seni beğenen öyle beğensin utanacak olan da sana farklı bakandır sen değil. Hepimiz adayız buna dövme yaptır diyenlere itimat etme bırak kalsın sana ne zararı var sağlığın sıhhatin yerindeyse gerisi tefferruat.
  • 28-04-2019, 18:50:46
    #14
    Hocam utanılacak hiçbir şey yok ortada
    olmuşsa ölmüşe çare yoktur onun için bence bu kadar kafaya takmayın hayatı olduğu gibi yaşamak daha zevkli ve eğlenceli olabilir
  • 28-04-2019, 18:51:10
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende de benzer sorun var çözümüm uzun kol gömlek, sweatshirt giymek
  • 28-04-2019, 18:51:15
    #16
    Lazerle yara ve ameliyat izi tedavisi yapıyorlar Fraksiyonel lazer ile yapılıyor bu tedavi araştırmanızı öneririm geçmiş olsun.
  • 28-04-2019, 18:52:03
    #17
    Üyeliği durduruldu
    giyilebilir dövmeler var.
  • 28-04-2019, 18:52:41
    #18
    TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstadım..

    Eczanelerde Ortapedik dirseklik var sporcular takıyor ağırlıkla ondan alın dizden aşşağı kola kadar geliyor tavsiye ederim
    İnternetten bakıp deniyeceğim teşekkür ederim.
    Kimera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi sorun şu; sen dikişten, kötü görüntüden utandığını söylüyorsun ama güzel duracak çoğu kişinin beğeneceği şeyi (dövmeyi) de sen beğenmiyorsun. Senin için önemli olan milletin görüşüyse dövme daha iyi olacaktır senin için de başkaları için de. Ameliyat falan olmadan da başka bir çözüm olacağını sanmıyorum. Zevkine uygun bir dövmeyi neden sevmeyesin ki? Üstelik yara izini kapatıcak..

    Dip not: Bazıları da yara izlerini çekici bulur
    Ameliyatı ilerki yaşlarımda düşünüyorum şuanda o kadar para yok.
    dbekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalıcı ve hızlı bir çözüm olarak dövme olabilir
    Dövme pek hoşuma gitmiyor hocam.
    cnazade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vardır kardeşim araştır.
    İnşallah.
    CtnbsOfficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş nasıl bir millet olduk biz.

    Bir insanın kusurunu düzeltmeye çalışmayın, onu örtün bu en hayırlı olandır. Kardeşim dövmedir odur budur boşver. Sen böyle de güzelsin Rabbim kimseyi kusursuz yaratmamış seni beğenen öyle beğensin utanacak olan da sana farklı bakandır sen değil. Hepimiz adayız buna dövme yaptır diyenlere itimat etme bırak kalsın sana ne zararı var sağlığın sıhhatin yerindeyse gerisi tefferruat.
    Hocam valla utanıyorum ya 7 yaşımdan beri yazı sevmiyorum sırf bu izden dolayı.
    Mega adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam utanılacak hiçbir şey yok ortada
    olmuşsa ölmüşe çare yoktur onun için bence bu kadar kafaya takmayın hayatı olduğu gibi yaşamak daha zevkli ve eğlenceli olabilir
    İstemeden utanıyorum valla.



    bluemoon44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de benzer sorun var çözümüm uzun kol gömlek, sweatshirt giymek
    Çoğunlukla bende gömlek giyiyorum ama bazen sıkıyor.
    RaXeS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lazerle yara ve ameliyat izi tedavisi yapıyorlar Fraksiyonel lazer ile yapılıyor bu tedavi araştırmanızı öneririm geçmiş olsun.
    Parası biraz pahalı diye ilerki zamanda düşünüyorum onu teşekkür ederim.
    SARAYTECH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    giyilebilir dövmeler var.
    Onlarıda duymuştum ama dövme sevmediğim için hiç şapmadım.