NecatiGZL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dövme sevmiyorum herkes dövme öneriyor aslında.
Şimdi sorun şu; sen dikişten, kötü görüntüden utandığını söylüyorsun ama güzel duracak çoğu kişinin beğeneceği şeyi (dövmeyi) de sen beğenmiyorsun. Senin için önemli olan milletin görüşüyse dövme daha iyi olacaktır senin için de başkaları için de. Ameliyat falan olmadan da başka bir çözüm olacağını sanmıyorum. Zevkine uygun bir dövmeyi neden sevmeyesin ki? Üstelik yara izini kapatıcak..

Dip not: Bazıları da yara izlerini çekici bulur