Merhaba hazır kurduğum ve kategorilerini eklemeye devam ettiğim genel forum sitem var düşünürseniz beraberde yapabiliriz düşünürsen pm atayım bilgileri vbulletin kurulu sistemde
hocam tutacagını düşündügüm bi forum peki neden xenforo biraz açıklar mısınız rica etsem
gayet kullanışlı bir sistem, tema ve tasarım konusunda gayet gelişmiş,daha az kaynak kullanıyor, daha az hata mevcut ve güncel olarak destek forumları en aktif olan sistem.
Ya kıyaslamaya özellik yazmaya gerek yok dostum sürüme gelirsen 3 serisi ideal dir istediğin gibi oynarsın 4 serisi bi tık daha profesyonel kullanıcılara hitap eder 5 serisi ise tamamen gelişmiş son seridir müdahele düzenleme destek alma entegre acısından 5 serisini tavsiye etmem en fazla kullanılan surum 3x lerdir.
Kıyaslamaya gelince vbulletini bir willa yalı olarak dusun diğer forumlarıda ara kat giriş kat zemin bekci dairesi olarak canlandır 😂
Vbulletin 'in son zamanlarda artık desteği yok. Xenforo bu çıtayı çoktan aşmış durumda. Lisansı ve eklentileri biraz tuzlu ama Foruma forum dedirtecek sistemdir Xenforo tavsiye ederim bütçe varsa.
Forum ne forumu olacak hocam?
Xenforo kullanıyorum, iyi hoş ama her şeyi paralı. Tema yetersiz çoğu ihtiyaç duyduğum eklentiler paralı.
Vbulletin 3.8 kullandığım forum var. 3.8 için güzel responsive tema yok, sistem olarak güzel vbulletin4 veya 5 bakılabilir.
Ücretsiz olacaksa MyBB, hem eklentisi çok hem teması.