medetarikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki vbulletin 3.8 mı almalıyım yoksa 5 mi çok fark var mı bide xenforo dan farkı nedir açıklar mısınız
Çok uzaklara gitmenize gerek yok. R10'nun footer'ına bakın 3.8.4 Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz