• 25-04-2019, 00:55:06
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vbulletin 'in son zamanlarda artık desteği yok. Xenforo bu çıtayı çoktan aşmış durumda. Lisansı ve eklentileri biraz tuzlu ama Foruma forum dedirtecek sistemdir Xenforo tavsiye ederim bütçe varsa.
    hocam bütçe çok yok ama bi şekilde hallederim
    xenforo nun 160 dolar lisans ücreti var forumda 80 100 liraya vbulletin satanlar var cidden bu farka deger mi sizce



    karakaya26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forum ne forumu olacak hocam?
    Xenforo kullanıyorum, iyi hoş ama her şeyi paralı. Tema yetersiz çoğu ihtiyaç duyduğum eklentiler paralı.
    Vbulletin 3.8 kullandığım forum var. 3.8 için güzel responsive tema yok, sistem olarak güzel vbulletin4 veya 5 bakılabilir.

    Ücretsiz olacaksa MyBB, hem eklentisi çok hem teması.
    finans üzerine bi forum kurmayı düşünüyorum
  • 25-04-2019, 00:58:31
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Destek kısmına cok takılma bugun en populer yazılım xenforo en genıs destek ağıda onda doğru lakin bu onum en kaliteli ve kullanıslı yazılım oldugu anlamına gelmez yarında baska bir forum yazılımı cıkar bukezde onun destek ağı xenforoyu gecer kaldıki sen bu ayarları ömrü hayatında kac kez yapıcan destek alıcan ? Forumda ortalama 250 liraya herseyini ayarlayacak arkadaslar mevcut

    Tema olayına gelincede hele sen bi forumu kur forum tutsun bir yere gelsin tema işi basit iş en son yapıcan işi en basta dusunme der cümlelerimi vbulletin ile noktalarım 😂
  • 25-04-2019, 00:59:11
    #21
    medetarikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bütçe çok yok ama bi şekilde hallederim
    xenforo nun 160 dolar lisans ücreti var forumda 80 100 liraya vbulletin satanlar var cidden bu farka deger mi sizce
    finans üzerine bi forum kurmayı düşünüyorum
    Forumda da 2.el Xenforo lisansı satanlar var. Araştırırsan ucuz bulabilirsin Vbulletin responsive olmamakla kaybediyor baştan -sisi var. Dediğim gibi Xenforo bütçeye bakıyor ciddi anlamda ilgilenip üzerinde duracağım diyorsan sistem Xenforo.
  • 25-04-2019, 01:06:04
    #22
    Mehmet_OZCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destek kısmına cok takılma bugun en populer yazılım xenforo en genıs destek ağıda onda doğru lakin bu onum en kaliteli ve kullanıslı yazılım oldugu anlamına gelmez yarında baska bir forum yazılımı cıkar bukezde onun destek ağı xenforoyu gecer kaldıki sen bu ayarları ömrü hayatında kac kez yapıcan destek alıcan ? Forumda ortalama 250 liraya herseyini ayarlayacak arkadaslar mevcut

    Tema olayına gelincede hele sen bi forumu kur forum tutsun bir yere gelsin tema işi basit iş en son yapıcan işi en basta dusunme der cümlelerimi vbulletin ile noktalarım 😂
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda da 2.el Xenforo lisansı satanlar var. Araştırırsan ucuz bulabilirsin Vbulletin responsive olmamakla kaybediyor baştan -sisi var. Dediğim gibi Xenforo bütçeye bakıyor ciddi anlamda ilgilenip üzerinde duracağım diyorsan sistem Xenforo.
    peki xenforo veya vbulettin kullanmak için veya oluşan hataları çözmek için herhangi kod bilgisi gerkiyor mu ?
  • 25-04-2019, 01:09:47
    #23
    KOZBA.NET
    Ücretli: Xenforo
    Ücretsiz: Mybb

    vBulletin kraldır fakat eski popülerliği olmadığı gibi eski sürümler yeni Php sürümleri ile uyumlu değil.
  • 25-04-2019, 01:41:21
    #24
    Üyeliği durduruldu
    medetarikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki vbulletin 3.8 mı almalıyım yoksa 5 mi çok fark var mı bide xenforo dan farkı nedir açıklar mısınız
    vBulletin 3 tavsiyemdir. 5 Connect alıp ekstra masrafa girmeye hiç lüzum yok.
  • 25-04-2019, 03:16:19
    #25
    Vbulletin al hocam.eklenti ve tema sorunu yasamazsin.
  • 25-04-2019, 06:09:34
    #26
    Misafir
    Ücretli olarak; vBulletin
    Ücretsiz olarak; SMF tavsiye ederim.

    1000 TL'nin üzerinde bütçeniz varsa Xenforo düşünebilirsiniz.

    Ekonomik ve profesyonel bir çözüm için piyasadaki tek yazılım vBulletin ayrıca imzamdaki konuyu incelerseniz yardımcı olabilirim.
  • 25-04-2019, 13:41:44
    #27
    Buraya yorum yapan arkadaşlar ipb nasıl söyleyebilir mi. Yani invision community - ip board