Vbulletin 'in son zamanlarda artık desteği yok. Xenforo bu çıtayı çoktan aşmış durumda. Lisansı ve eklentileri biraz tuzlu ama Foruma forum dedirtecek sistemdir Xenforo tavsiye ederim bütçe varsa.
hocam bütçe çok yok ama bi şekilde hallederim
xenforo nun 160 dolar lisans ücreti var forumda 80 100 liraya vbulletin satanlar var cidden bu farka deger mi sizce
Forum ne forumu olacak hocam?
Xenforo kullanıyorum, iyi hoş ama her şeyi paralı. Tema yetersiz çoğu ihtiyaç duyduğum eklentiler paralı.
Vbulletin 3.8 kullandığım forum var. 3.8 için güzel responsive tema yok, sistem olarak güzel vbulletin4 veya 5 bakılabilir.
Ücretsiz olacaksa MyBB, hem eklentisi çok hem teması.
finans üzerine bi forum kurmayı düşünüyorum