medetarikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bütçe çok yok ama bi şekilde hallederim
xenforo nun 160 dolar lisans ücreti var forumda 80 100 liraya vbulletin satanlar var cidden bu farka deger mi sizce
finans üzerine bi forum kurmayı düşünüyorum
Forumda da 2.el Xenforo lisansı satanlar var. Araştırırsan ucuz bulabilirsin Vbulletin responsive olmamakla kaybediyor baştan -sisi var. Dediğim gibi Xenforo bütçeye bakıyor ciddi anlamda ilgilenip üzerinde duracağım diyorsan sistem Xenforo.