Forum ne forumu olacak hocam?
Xenforo kullanıyorum, iyi hoş ama her şeyi paralı. Tema yetersiz çoğu ihtiyaç duyduğum eklentiler paralı.
Vbulletin 3.8 kullandığım forum var. 3.8 için güzel responsive tema yok, sistem olarak güzel vbulletin4 veya 5 bakılabilir.
Ücretsiz olacaksa MyBB, hem eklentisi çok hem teması.