Vbulletin 'in son zamanlarda artık desteği yok. Xenforo bu çıtayı çoktan aşmış durumda. Lisansı ve eklentileri biraz tuzlu ama Foruma forum dedirtecek sistemdir Xenforo tavsiye ederim bütçe varsa.