Shopier Kullanıyorum Vergi Levham Yok
29
●11.605
- 23-04-2019, 01:55:51Asgari ücretliden ve altından dahi gelir vergisi alınıyor. Sizden niye alınmasın ki?
Bu para hesabınıza geçiyorsa, incelemeye takılırsanız, birisi bu herifi kontrol edin diye şikayet ederse maliye 100 liranın bile hesabını soruyor. - 23-04-2019, 01:58:11Satışlarınız düzenli olarak sürüyor ve süreceğine güveniyorsanız şahıs şirketi açmanızı şiddetle tavsiye ederim. 29 yaşından küçükseniz vergilendirmede avantajlarınızda oluyor. Düşük risklerde olsa incelemeye girebilirsiniz. Ne güzel kazanıyorsunuz riske atmamanızı öneririm. Herhangi bir incelemede kazandığınızın %90 'ı gider. Şahıs şirketi kurulumu 800 TL civarı ayrıca kazancınıza göre aylık ödeyeceğiniz vergi ve diğer masraflar 1000 TL'yi geçmez.
- 23-04-2019, 02:07:30Ne saçmalıyorsunuz ya , kulaktan dolma bilgiler...Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkede 1 TL bile kazanç sağlasanız vermeniz gerekiyor. Alt sınır diye bir şey yok. - 23-04-2019, 02:10:00Bunu çoğu muhasebeciler diyor smm dalında da kazanç olamadığı için 5K üst geçtigi an sorun oluyor diye normal şarta smm panel olan birisin anlarsin paytr o konu smm de hal ediliyor zatenFurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2019, 02:21:39Piyasa ayak uydurmak lazım smm işi öyle ekmek yersin Avrupa payoneer payyer ödeme alırken bu mantık çalışmıyor ama bildiğim kadar ileFurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2019, 02:24:50Burası beni alâkadar etmezFurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bir biriksinki önce vergilendirecekleri ve ceza yazacakları miktar