Asgari ücretliden ve altından dahi gelir vergisi alınıyor. Sizden niye alınmasın ki?
Bu para hesabınıza geçiyorsa, incelemeye takılırsanız, birisi bu herifi kontrol edin diye şikayet ederse maliye 100 liranın bile hesabını soruyor.