• 24-04-2019, 11:30:08
    #28
    Haftalık 1-2K demek aylık 4-8K demek, tabii ki o kadar paranın vergisini vermeniz gerekiyor aksi takdirde işinizi şansa bırakmış olursunuz.
    Shopier, iyzico vb. hiçbir site sizin adınıza fatura kesmez kesemez.
    Sadece sizden aldığı komisyon bedeline fatura keser, çoğu kişi bunu bilmiyor...
    En yakın muhasebeciye gidip bilgi alın, o kadar para kazanıyorsanız vergisini de verin canım ne olacak
    Bol kazançlar.
  • 24-04-2019, 13:41:13
    #29
    İleride geçmişe yönelik ciddi bir şekilde başınızın ağrımasını istemiyorsanız mutlaka bir muhasebeci ile görüşmeye giderek vergi mükellefi olun.
  • 25-05-2020, 13:59:13
    #30
    Bende eticaret sitesi açıyorum ancak ofisim yok ve İyzico ile çalışacağım Vergi Mükellefi olmazsam sorun çıkar mı? aylık 1000 2000 tl kazanmıyorum sadece kılıf yapıp satıcam