Haftalık 1-2K demek aylık 4-8K demek, tabii ki o kadar paranın vergisini vermeniz gerekiyor aksi takdirde işinizi şansa bırakmış olursunuz.
Shopier, iyzico vb. hiçbir site sizin adınıza fatura kesmez kesemez.
Sadece sizden aldığı komisyon bedeline fatura keser, çoğu kişi bunu bilmiyor...
En yakın muhasebeciye gidip bilgi alın, o kadar para kazanıyorsanız vergisini de verin canım ne olacak
Bol kazançlar.