Hemen hemen alt limit kalıyor aylık 5K kazanç üstüne çıkmadığı üzere bir şey olmaz net kar 5K geçerse vergi levhası ihtiyaç olur
Ne saçmalıyorsunuz ya , kulaktan dolma bilgiler...
Bu ülkede 1 TL bile kazanç sağlasanız vermeniz gerekiyor. Alt sınır diye bir şey yok.