Ee o halde 0.50 'ye alıp 0.75 'e satma ? Bu kadar az kâr koyuyorsan neden uğraşıyorsun? Çok satmak yerine az satıp yüksek kazanç elde etmek daha mantıklı değil mi ?
Piyasa ayak uydurmak lazım smm işi öyle ekmek yersin Avrupa payoneer payyer ödeme alırken bu mantık çalışmıyor ama bildiğim kadar ile