• 30-03-2019, 08:02:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaslar selamlar 2 3 gündür gözümde bir sorun yaşiyorum özellikle gündüzleri net olarak göruyorum yuvarlak bir daire gibi birşey gozume geliyor sabit bir noktaya bakinca gorunuyor ama azicik dahi hareket ettigimde kayiyor v.s doktora randevum 15 gün sonrasi oldugu içim daha once başina gelen varmi bilgisi olan
  • 30-03-2019, 08:09:04
    #2
    Gözümde toxoplazma mevcut şu anda. Aynı durumları yaşadım. Çapa’da tedavi oldum. Şimdi sadece kontrollere gidiyorum. Arada azdığında ilaç tedavisine başlatıyorlar tekrar. İlaç tedavisi gerçekten çok zor. 3-4 çeşit ilaç hepsi kortizonlu. 3-4 tane damla var ayrı olacak.

    Umarım aynı durum değildir. Bir an evvel gözükmenizi tavsiye ediyoruö. Eğer toxo isr acil müdahale gerekiyor.
  • 30-03-2019, 08:09:21
    #3
    Üyeliği durduruldu

    Bunları diyorsan bende de var bakınca başka yere uçuyorlar yakalayamıyorum
  • 30-03-2019, 08:10:01
    #4
    Bende siyah küçük ip gibi bir şey görüyorum çok uzun zamandır. Ne büyüdü nede yok oldu sorun yaşamadım ama ondan ötürü hiç. Doktordan döndükten sonra yine buraya yazar mısınız bende merak ediyorum ne diyecek
  • 30-03-2019, 08:44:43
    #5
    bende de var aslında güzel gibi canım sıkılınca yakalamaya çalışıyorum
  • 30-03-2019, 08:47:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    tüm r10 buna yakalanmiş da haberimiz yokmuş :-D

    @TomySawyer; sorma bende aynısı yapıyorum dünden beri kafayı yedirtti

    @EdizKaya; ediz hocam oradaki 1 tane yuvarlak gibi birşey var aynı öyle şeffaf sinir etti sinek gibi geçiyor önümden ilk akşam çalişirken sinek sandım söyleniyordum
  • 30-03-2019, 09:01:10
    #7
    Geçmiş olsun hocam.
  • 30-03-2019, 09:06:52
    #8
    Bende hep kendime saklıyordum sadece bende var diye Valla hocam şimdiye kadar her hangi bir problem olmadı. Sonuçlarınızı merak ediyorum doktorun söylediklerini paylaşırsanız sevinirim
  • 30-03-2019, 09:35:00
    #9
    Hocam siyah yuvarlak bir şey bende de oluyor yakalamaya çalışıyorum felan ancak yakalanmıyorda çok geçmiş olsun.