arkadaslar selamlar 2 3 gündür gözümde bir sorun yaşiyorum özellikle gündüzleri net olarak göruyorum yuvarlak bir daire gibi birşey gozume geliyor sabit bir noktaya bakinca gorunuyor ama azicik dahi hareket ettigimde kayiyor v.s doktora randevum 15 gün sonrasi oldugu içim daha once başina gelen varmi bilgisi olan