tüm r10 buna yakalanmiş da haberimiz yokmuş :-D

@TomySawyer; sorma bende aynısı yapıyorum dünden beri kafayı yedirtti

@EdizKaya; ediz hocam oradaki 1 tane yuvarlak gibi birşey var aynı öyle şeffaf sinir etti sinek gibi geçiyor önümden ilk akşam çalişirken sinek sandım söyleniyordum