Bende siyah küçük ip gibi bir şey görüyorum çok uzun zamandır. Ne büyüdü nede yok oldu sorun yaşamadım ama ondan ötürü hiç. Doktordan döndükten sonra yine buraya yazar mısınız bende merak ediyorum ne diyecek