Gözümde toxoplazma mevcut şu anda. Aynı durumları yaşadım. Çapada tedavi oldum. Şimdi sadece kontrollere gidiyorum. Arada azdığında ilaç tedavisine başlatıyorlar tekrar. İlaç tedavisi gerçekten çok zor. 3-4 çeşit ilaç hepsi kortizonlu. 3-4 tane damla var ayrı olacak.
Umarım aynı durum değildir. Bir an evvel gözükmenizi tavsiye ediyoruö. Eğer toxo isr acil müdahale gerekiyor.