• 01-03-2019, 15:34:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar, wordpress tabanlı web sitemde OneSignal bildirim eklentisini kullanıyorum. Yaklaşık 9.300+ bildirim abonem var. İçerik paylaştığımda OneSignal panelinde tüm abonelere bildirim gönderildiği gözüküyor, fakat tıklama oranlarına baktığımda %1.5 %2.0 en yüksek %3.0 olmuştu ama şu sıralar hep diplerde. Bunun sebebi ne olabilir acaba? OneSignal ile ilgili farklı bir ayar yapmam gerekiyor mu? Bu şekilde istatistik olarak sorun yaşayan var mı? Yoksa benim kurulum ayarlarında mı sorun var?
  • 01-03-2019, 15:50:16
    #2
    Merhaba, ben de yeni yeni kullanmaya başladım, konuyu takip etmek açısından mesajım bulunsun.

    İlk izlenimlerim şöyle; telefondan da bilgisayardan da ayrı ayrı abone oldum.
    İçeriği tik'e işaret koyup paylaştığımda tarayıcıya anında bildirim düşerken, telefona ya geç geliyor ya da hiç gelmiyor. Bununla ilgili olabilir mi bilmiyorum ama otomatik paylaşmak yerine bir de panelden göndermeyi deneseniz belki biraz daha etkileşim alabilir. 26 abonelik izlenimlerim böyle. (abonelerin hepsine gönderildi yazıyor demişsiniz, bende de öyle ama benim telefona sitemden 1 saattir bildirim gelmedi.)
  • 01-03-2019, 15:59:36
    #3
    Brknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, ben de yeni yeni kullanmaya başladım, konuyu takip etmek açısından mesajım bulunsun.

    İlk izlenimlerim şöyle; telefondan da bilgisayardan da ayrı ayrı abone oldum.
    İçeriği tik'e işaret koyup paylaştığımda tarayıcıya anında bildirim düşerken, telefona ya geç geliyor ya da hiç gelmiyor. Bununla ilgili olabilir mi bilmiyorum ama otomatik paylaşmak yerine bir de panelden göndermeyi deneseniz belki biraz daha etkileşim alabilir. 26 abonelik izlenimlerim böyle. (abonelerin hepsine gönderildi yazıyor demişsiniz, bende de öyle ama benim telefona sitemden 1 saattir bildirim gelmedi.)
    Öyle yapacağım bundan sonra. Telefonlara gelmesi google ile ilgili sanırım. Acaba google android, chrome kurulum ayarlarında mı bir hata yaptım diye merak ettim açıkçası. Birde ben siteme telefondan girince (iPhone) bana abone ol bildirimi gelmiyor. Apple, Safari ayarlarında hata mı yapıyorum acaba.
  • 01-03-2019, 16:10:20
    #4
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyle yapacağım bundan sonra. Telefonlara gelmesi google ile ilgili sanırım. Acaba google android, chrome kurulum ayarlarında mı bir hata yaptım diye merak ettim açıkçası. Birde ben siteme telefondan girince (iPhone) bana abone ol bildirimi gelmiyor. Apple, Safari ayarlarında hata mı yapıyorum acaba.
    Ben hiç iphone'den denemedim, o alanı hiç araştırmadım ama abone sayım az arttıkça siz çözüm bulursanız takipçisi olurum.
    Bildirim gelmemesine amelece bir çözümüm var, çözene kadar abone kaçırmamak adına yapabilirsiniz.; Konu başına ya da ilgili bir alana "abone olmak için tıklayınız" yazıp "siteadresi.os.tc" adresine link verirseniz abone olabilirler. Ayrıca açılır sayfa bir reklam ile yine aynı bağlantıyı görselle linkleyip geçiçi çözüm üretebilirsiniz. (Androidler için hem o bildirim, hem uygulamanın bildirimi sıkıcı gelebilir. Sadece iphone için değmez derseniz bağlantı şeklinde ekleyebilirsiniz.)
  • 01-03-2019, 16:32:49
    #5
    Brknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hiç iphone'den denemedim, o alanı hiç araştırmadım ama abone sayım az arttıkça siz çözüm bulursanız takipçisi olurum.
    Bildirim gelmemesine amelece bir çözümüm var, çözene kadar abone kaçırmamak adına yapabilirsiniz.; Konu başına ya da ilgili bir alana "abone olmak için tıklayınız" yazıp "siteadresi.os.tc" adresine link verirseniz abone olabilirler. Ayrıca açılır sayfa bir reklam ile yine aynı bağlantıyı görselle linkleyip geçiçi çözüm üretebilirsiniz. (Androidler için hem o bildirim, hem uygulamanın bildirimi sıkıcı gelebilir. Sadece iphone için değmez derseniz bağlantı şeklinde ekleyebilirsiniz.)
    Chrome, Safari ve Android kurulumları ile ilgili tekrar bir araştırma yapacağım bu gece. Belki bir sistem değişikliği olmuştur. Gerçi abone anlamında sorun yaşamıyorum abone oluyorlar. Hatta paylaşım yapınca gelenlerin hepsi mobilden geliyor. Mobile de gidiyor demek ki bildirim. Ama Safari (Apple) de sorun olabilir. Genel bir araştırma yapıp iletirim sizede. Bilen arkadaşlar varsa yazarsa seviniriz