Brknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, ben de yeni yeni kullanmaya başladım, konuyu takip etmek açısından mesajım bulunsun.

İlk izlenimlerim şöyle; telefondan da bilgisayardan da ayrı ayrı abone oldum.
İçeriği tik'e işaret koyup paylaştığımda tarayıcıya anında bildirim düşerken, telefona ya geç geliyor ya da hiç gelmiyor. Bununla ilgili olabilir mi bilmiyorum ama otomatik paylaşmak yerine bir de panelden göndermeyi deneseniz belki biraz daha etkileşim alabilir. 26 abonelik izlenimlerim böyle. (abonelerin hepsine gönderildi yazıyor demişsiniz, bende de öyle ama benim telefona sitemden 1 saattir bildirim gelmedi.)
Öyle yapacağım bundan sonra. Telefonlara gelmesi google ile ilgili sanırım. Acaba google android, chrome kurulum ayarlarında mı bir hata yaptım diye merak ettim açıkçası. Birde ben siteme telefondan girince (iPhone) bana abone ol bildirimi gelmiyor. Apple, Safari ayarlarında hata mı yapıyorum acaba.