Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle yapacağım bundan sonra. Telefonlara gelmesi google ile ilgili sanırım. Acaba google android, chrome kurulum ayarlarında mı bir hata yaptım diye merak ettim açıkçası. Birde ben siteme telefondan girince (iPhone) bana abone ol bildirimi gelmiyor. Apple, Safari ayarlarında hata mı yapıyorum acaba.
Ben hiç iphone'den denemedim, o alanı hiç araştırmadım ama abone sayım az arttıkça siz çözüm bulursanız takipçisi olurum.
Bildirim gelmemesine amelece bir çözümüm var, çözene kadar abone kaçırmamak adına yapabilirsiniz.; Konu başına ya da ilgili bir alana "abone olmak için tıklayınız" yazıp "siteadresi.os.tc" adresine link verirseniz abone olabilirler. Ayrıca açılır sayfa bir reklam ile yine aynı bağlantıyı görselle linkleyip geçiçi çözüm üretebilirsiniz. (Androidler için hem o bildirim, hem uygulamanın bildirimi sıkıcı gelebilir. Sadece iphone için değmez derseniz bağlantı şeklinde ekleyebilirsiniz.)