Merhaba, ben de yeni yeni kullanmaya başladım, konuyu takip etmek açısından mesajım bulunsun.
İlk izlenimlerim şöyle; telefondan da bilgisayardan da ayrı ayrı abone oldum.
İçeriği tik'e işaret koyup paylaştığımda tarayıcıya anında bildirim düşerken, telefona ya geç geliyor ya da hiç gelmiyor. Bununla ilgili olabilir mi bilmiyorum ama otomatik paylaşmak yerine bir de panelden göndermeyi deneseniz belki biraz daha etkileşim alabilir. 26 abonelik izlenimlerim böyle.

(abonelerin hepsine gönderildi yazıyor demişsiniz, bende de öyle ama benim telefona sitemden 1 saattir bildirim gelmedi.)