• 11-02-2019, 14:50:56
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam sadeceon.com bugün itibari ile %5 komisyon ile bu işleme başladı mail geldi az önce inceleyin isterseniz.
  • 11-02-2019, 15:04:29
    #11
    dev
    Kurumsal Üye
    Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 nasıl doğruluyor hocam? Sanırsam mm3 yönetmiydi kimlik bilgilerimi paylaşmak istemiyorum sadece. yorumunuz için teşekkür ederim lütfen konu dahilinde öneriniz varsa öneri bırakın konu ile alakasız yorum yapmazsanız sevinirim. İyi forumlar.
    R10 odeme alt yapisimi sagliyor? Kimlik bilgisi vermeden hesabin yasal sahibi oldugunu nasil kanitlamak istiyorsun? Kusura bakmayin benim yorumum sizinki kadar alakasiz olmadi. Sevinmeye devam edin. Iyi forumlar.
  • 11-02-2019, 15:09:43
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 odeme alt yapisimi sagliyor? Kimlik bilgisi vermeden hesabin yasal sahibi oldugunu nasil kanitlamak istiyorsun? Kusura bakmayin benim yorumum sizinki kadar alakasiz olmadi. Sevinmeye devam edin. Iyi forumlar.
    1. olaraktan sayın hocam ben r10 ödeme alt yapısı sağlıyor diye bir yorum göremiyorum, r10 a kayit olurken tc bilgilerini girdiğin kısımda mm3 olarak doğrulama yapıyordu yanlış hatırlamıyorsam, (ÖDEME ALT YAPISI OLAN SİSTEMLER DE BÖYLE DOĞRULAYABİLİR.) lütfen konuma daha yorum atmazsanız sevinirim.
  • 11-02-2019, 15:15:09
    #13
    dev
    Kurumsal Üye
    Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. olaraktan sayın hocam ben r10 ödeme alt yapısı sağlıyor diye bir yorum göremiyorum, r10 a kayit olurken tc bilgilerini girdiğin kısımda mm3 olarak doğrulama yapıyordu yanlış hatırlamıyorsam, (ÖDEME ALT YAPISI OLAN SİSTEMLER DE BÖYLE DOĞRULAYABİLİR.) lütfen konuma daha yorum atmazsanız sevinirim.
    OK. Siz daha iyi biliyorsunuz sonucta.
  • 11-02-2019, 15:15:56
    #14
    Kimlik bilgilerinizi paylaşmazsanız sizi doğrulamak mümkün olmaz. Dürüst bir iş yapıyor olabilirsiniz ancak ödeme konusu çok farklı amaçlar için kullanılmaya müsaittir. Hangi firmaya giderseniz gidin bir aşamadan sonra sizden doğrulama almak zorundalar. Eğer doğrulama olmadan hizmet sağlıyorlarsa o yerden uzak durmanızı tavsiye ederim çünkü batık ödeme kaygıları yoktur.
  • 11-02-2019, 15:16:50
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 nasıl doğruluyor hocam? Sanırsam mm3 yönetmiydi kimlik bilgilerimi paylaşmak istemiyorum sadece. yorumunuz için teşekkür ederim lütfen konu dahilinde öneriniz varsa öneri bırakın konu ile alakasız yorum yapmazsanız sevinirim. İyi forumlar.
    Alamazsınız açık net.
  • 11-02-2019, 15:17:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ModGift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimlik bilgilerinizi paylaşmazsanız sizi doğrulamak mümkün olmaz. Dürüst bir iş yapıyor olabilirsiniz ancak ödeme konusu çok farklı amaçlar için kullanılmaya müsaittir. Hangi firmaya giderseniz gidin bir aşamadan sonra sizden doğrulama almak zorundalar. Eğer doğrulama olmadan hizmet sağlıyorlarsa o yerden uzak durmanızı tavsiye ederim çünkü batık ödeme kaygıları yoktur.
    güzel yorumun için teşekkür ederim hocam. iyzico bireysel jesap açıp kimlik bilgilerini ve fotoğrafını ilettim, fakat büyük ihtimalle red yiyeceğim. Hesap satışı vs yaptığım için bu yüzden arayış sürüyor.
  • 12-02-2019, 01:35:59
    #17
    Payamar'a bakın
  • 12-02-2019, 09:04:10
    #18
    olmaz