Vergi levhası olmadan Sanal pos
24
●7.558
- 11-02-2019, 14:50:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.hocam sadeceon.com bugün itibari ile %5 komisyon ile bu işleme başladı mail geldi az önce inceleyin isterseniz.
- 11-02-2019, 15:04:29R10 odeme alt yapisimi sagliyor? Kimlik bilgisi vermeden hesabin yasal sahibi oldugunu nasil kanitlamak istiyorsun? Kusura bakmayin benim yorumum sizinki kadar alakasiz olmadi. Sevinmeye devam edin. Iyi forumlar.Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2019, 15:09:43Üyeliği durduruldu1. olaraktan sayın hocam ben r10 ödeme alt yapısı sağlıyor diye bir yorum göremiyorum, r10 a kayit olurken tc bilgilerini girdiğin kısımda mm3 olarak doğrulama yapıyordu yanlış hatırlamıyorsam, (ÖDEME ALT YAPISI OLAN SİSTEMLER DE BÖYLE DOĞRULAYABİLİR.) lütfen konuma daha yorum atmazsanız sevinirim.Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2019, 15:15:09OK. Siz daha iyi biliyorsunuz sonucta.Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2019, 15:15:56Kimlik bilgilerinizi paylaşmazsanız sizi doğrulamak mümkün olmaz. Dürüst bir iş yapıyor olabilirsiniz ancak ödeme konusu çok farklı amaçlar için kullanılmaya müsaittir. Hangi firmaya giderseniz gidin bir aşamadan sonra sizden doğrulama almak zorundalar. Eğer doğrulama olmadan hizmet sağlıyorlarsa o yerden uzak durmanızı tavsiye ederim çünkü batık ödeme kaygıları yoktur.
- 11-02-2019, 15:16:50Üyeliği durdurulduAlamazsınız açık net.Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2019, 15:17:37Üyeliği durduruldugüzel yorumun için teşekkür ederim hocam. iyzico bireysel jesap açıp kimlik bilgilerini ve fotoğrafını ilettim, fakat büyük ihtimalle red yiyeceğim. Hesap satışı vs yaptığım için bu yüzden arayış sürüyor.ModGift adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle