Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 nasıl doğruluyor hocam? Sanırsam mm3 yönetmiydi kimlik bilgilerimi paylaşmak istemiyorum sadece. yorumunuz için teşekkür ederim lütfen konu dahilinde öneriniz varsa öneri bırakın konu ile alakasız yorum yapmazsanız sevinirim. İyi forumlar.
Alamazsınız açık net.