Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 odeme alt yapisimi sagliyor? Kimlik bilgisi vermeden hesabin yasal sahibi oldugunu nasil kanitlamak istiyorsun? Kusura bakmayin benim yorumum sizinki kadar alakasiz olmadi. Sevinmeye devam edin. Iyi forumlar.
1. olaraktan sayın hocam ben r10 ödeme alt yapısı sağlıyor diye bir yorum göremiyorum, r10 a kayit olurken tc bilgilerini girdiğin kısımda mm3 olarak doğrulama yapıyordu yanlış hatırlamıyorsam, (ÖDEME ALT YAPISI OLAN SİSTEMLER DE BÖYLE DOĞRULAYABİLİR.) lütfen konuma daha yorum atmazsanız sevinirim.