eğer smm panele kuracaksan ben paym.es öneririm hiç bir şey istemiyor ayrıca smmpanele kuracaksanız fenomedya.net adresinden entegresini nasıl yaptığımada bakabilirsiniz çok harika hiç bir başvuru falan yok gir anında ödeme al 😊😊 @krypton;
@Paymes;
Vergi levhası olmadan Sanal pos
24
●7.558
- 12-02-2019, 13:03:40öncelikle merhaba ;
e ticaret siteleri açmaktayım sanal pos olarak bireyselde alabilirsin. ticari ünvana sahip olarakta alabilirsin. öncelikle ben woocommerce tabanlı kullandığım için eğer kişi ticari ünvana sahipse iyzico.com kullanabilirsin. yok bireysel satıcı isen sanal pos olarak https://www.shopier.com/ kullanırsın. sonra eklentisi var kurabilirsin. eklentiye api keyleri yazıp gerekli ayarları yaparsan sanal pos kullanmış olursun. tek fark bireyselde sanal pos ödeme ekranı bir başka ekrana yönlendiriyor.iyzico da ise aynı ekranda sana sanal pos ekranı açıyor. Bilgi için +r10 alırım
iyi forumlar olsun. - 12-02-2019, 17:34:50Merhabalar,fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli öneriniz için teşekkür ederiz. Artık Paym.es Api ile de vergi levhası sahibi olmadan ödeme alabilirsiniz.
R10 üyelerine http://bit.ly/PaymesApi formunu doldurmaları halinde Api dökümanını iletiyor olacağız. - 08-08-2019, 21:23:58Ben yurtdışı üzerinden yani dolar cinsi olarak ödeme almak istiyorum. Bütün gün araştırma yaptım fakat dolar desteği veren türk şirketi göremedim. Şirket açmadan dolar cinsinden ödeme alabileceğim bir sanal pos şirketi var mı?
- 09-08-2019, 12:01:13Merhabalar;serkanertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paym.es aracılığı ile dolar/euro cinsinden satış yaparak ödeme alabilirsiniz. Satışınızın yapıldığı anda merkez bankası dolar kuru baz alınarak, ödemeleriniz tl olarak gerçekleştiriliyor. Aylık 100KTL üzeri satış yapılması durumunda, Garanti bankası hesaplarına dolar ve euro cinsinden de ödeme yapabiliyoruz. - 07-04-2020, 20:15:24Üyeliği durdurulduGerekli Dokuman Gonderildi efendimPaymes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2020, 01:02:07zaten r10 daki yetkililerimiz kimlik onayını devreye sokmalı ve karakoldan yada adliyeden adli sicil kaydı alınması lazım böyle büyük bir aile içine herkes girmemeli kolay gelsinPhra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle