Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 nasıl doğruluyor hocam? Sanırsam mm3 yönetmiydi kimlik bilgilerimi paylaşmak istemiyorum sadece. yorumunuz için teşekkür ederim lütfen konu dahilinde öneriniz varsa öneri bırakın konu ile alakasız yorum yapmazsanız sevinirim. İyi forumlar.
zaten r10 daki yetkililerimiz kimlik onayını devreye sokmalı ve karakoldan yada adliyeden adli sicil kaydı alınması lazım böyle büyük bir aile içine herkes girmemeli kolay gelsin