Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 nasıl doğruluyor hocam? Sanırsam mm3 yönetmiydi kimlik bilgilerimi paylaşmak istemiyorum sadece. yorumunuz için teşekkür ederim lütfen konu dahilinde öneriniz varsa öneri bırakın konu ile alakasız yorum yapmazsanız sevinirim. İyi forumlar.
R10 odeme alt yapisimi sagliyor? Kimlik bilgisi vermeden hesabin yasal sahibi oldugunu nasil kanitlamak istiyorsun? Kusura bakmayin benim yorumum sizinki kadar alakasiz olmadi. Sevinmeye devam edin. Iyi forumlar.