F.Gungor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türknet Hizmeti?
34
●1.336
- 19-01-2019, 20:21:4020 gündür vodafone net ile uğraşıyorum mesela. Arıyorum kayıt ettik yaptık ettik diyerek geçiştirip duruyorlar ve daha da çok sinirleniyorum. 2 Yıl da taahüt girdi çıkamıyorum da sordum 400 liracık istiyorlar. Taahüt işi rezillikten başka birşey değil çözüm bulamayınca elinden birşey de gelmiyor. Çağrı merkezini arayıp konuşunca ele bir şey de geçmiyor. Özetle çok haklısınız
- 23-01-2019, 13:27:56CGNAT kullanıyorlar. SSH bağlantısı bir süre sonra kendiliğinden kapanıyor. Destek talebi açtım. Daha dönen olmadı.


