Turk.net musteri hizmetleri sikintilidir fakat digerleri de pek parlak degil. Modeminiz fise takili mi diye bile sorana rastladim turk telekomda. İsik yaniyor mu geyikleri biterse ariza kaydi aciyorlar yine ayni duruma denk geliyor.
20 gündür vodafone net ile uğraşıyorum mesela. Arıyorum kayıt ettik yaptık ettik diyerek geçiştirip duruyorlar ve daha da çok sinirleniyorum. 2 Yıl da taahüt girdi çıkamıyorum da sordum 400 liracık istiyorlar. Taahüt işi rezillikten başka birşey değil çözüm bulamayınca elinden birşey de gelmiyor. Çağrı merkezini arayıp konuşunca ele bir şey de geçmiyor. Özetle çok haklısınız