İlk başlarda (2 hafta) çok problem yaşadım. Şuan memnunum, ayrıca Türkiye'de fiyat/performans olarak en iyi ISS sanırım. Başvuru yaparken https://turk.net/p/UVS22AI58CNQ/ adresini kullanırsanız bana 1 ay kazandırmış olursunuz https://turk.net/p/UVS22AI58CNQ/
Kod: UVS22AI58CNQ
Türknet Hizmeti?
34
●1.336
- 12-01-2019, 23:09:57Önerin için teşekkür ederim ama Turknet başvurusu yaparsam @maviuan; hocama söz verdim.GameBoys61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2019, 23:29:20Türkneti aradım kayıt yapıldı sözleşmeyi indirip imzalayıp gönderdim tam 1 ay altyapı sorunu var diye oyaladılar, tekrar aradım iptal ettirdim. Millencomu aradım 3 gün içinde kurulum yapıldı. Milleni için kuruluma gelen bölge teknik servisi senin ismine dair hiçbir belge ulaşmadı dedi türknetten.
Benim için 10 üzerinden koca bir 0 aldılar.
Millenicom tavsiye ederim akn yok taahhüt yok 3 günde kurdular, 4. gün hız sorunu var dedim ertesi gün gelip hallettiler. - 12-01-2019, 23:34:17Teşekkürler hocam bunu da değerlendireceğim.KaptanMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-01-2019, 23:38:45babamın iş yeri 75 mbit
babamların ev 50 mbit
bizim ev 35 mbit
bizim iş yeri 35 mbit
yazlık 35 mbit
teyzemler 35mbit
kuzenim 35mbit
tamamı türknet, tamamı sıfır sorun
3 yıldır kullanıyoruz şahsen çok memnunum. Taahhüt yok, ev telefonu + 1000dk var, hız yüksek fiyat 65 TL daha ne
Bu zamana kadar da müşteri hizmetleriyle ilgili bir işim olmadı. Taahhütünüz bittiyse mevcut hizmetinizi iptal etmeden türknete başvuru yapın zaten eski hizmetiniz iptal oluyor otomatik olarak
- 12-01-2019, 23:41:00Maşallah hocam. Teşekkürler öneriniz için.gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2019, 00:44:54daha once kullandim şuan TTNET alt yapi saglarsa insallah turknet derim gerisine karismam musteri hizmetleri telefon gorusmesi az destek talepleri var ancak çözüm buluyorlar.
8 aydir TTNET alt yapi vermedi dusunun artik birde tek alt yaoi savlayici turktelekom arkadaslar sorunlar turk telekom nedeniyle oluyor. en iyi firma olacagi yerde berbat is yürütüyorlar bu nedenle buyuk firmalar da buraya gelemiyor maalesef
