• 05-12-2018, 21:01:47
    #19
    Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahah çok güldüm bu cümleye harbi çok güldüm kendi nükleerin var mı senin adam amerika'ya avrupa'ya posta koyuyor fakirmiş ahahahaha


    murat ülker'in parası 4.8 milyar dolar şeker parem



    vladimir lisin 40 milyar dolar çelik sanayi iş adamı fakir adamlar ya peeeeeeh


    şimdi rusya'da gelicek arkadaş'a söylim çok kaçak var ukrayna'da olduğu gibi rusya'dada var belarus harici kaçak yaşayabilirsin moskova'da merkezde çok göze batma polis belgelerini sormasın moskovaya 100 250 km arası kimse durdurup sana pasaport sormaz bu ülkelerde o şekilde yaşayan binlerce vatandaşımız var rusça öğrenirsin dil dile değmeden öğrenilmiyor malesef

    şansımı denerim dersen gel ama gönül isterki düzgün şekilde vizelerini alman daha mantıklı olacaktır
    Tamam sen git o zaman rusyaya kaç gün durabiliyorsun oraya gittiğini varsıyorum zannediyormusunuz direk iş bulup çalışacağım burada maaşlar türkiye asgari ücrete eşit neredeyse değişen hiç bir şey yok verdiğin kıyaslama çok saçma olmuş ama rahatlıkla diyebilirim ki rusyada daha kötü şartlarda yaşanır oranın vatandaşı değilsen.
  • 05-12-2018, 21:24:37
    #20
    Son zamanlarda herkeste bir göç, kaçış planları var ancak çok hafife alıyorsunuz bu konuları.
    Ülke değiştirmek radikal bir karardır arkadaşlar. Bayburt'tan İstanbul'a yerleşmeye benzemez.

    Hadi gidebilmek, yerleşebilmek adına gerekli olanakları sağlayıp kriterleri karşıladığınızı farz edelim.
    Farklı bir ülkeye belirli bir yaştan sonra adapte olabilmek için ciddi bir çaba sarf etmeniz gerekecek.
    Yeni bir dil öğren, ülkeyi tanı, insanları tanı, çevreyi tanı, kuralları öğren, kanunları öğren, haklarını öğren diye giderde gider..

    Hele ki gittiğiniz yerde ayaklarınız üzerinde durabilene kadar size maddi manevi destek olabilecek her türlü yardımınıza gelebilecek bir eşiniz, dostunuz yok ise durum dahada karmaşık bir hal alır. Depresyona girer, kafayı sıfıra vurdurup geri dönersiniz.
  • 05-12-2018, 21:30:09
    #21
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam sen git o zaman rusyaya kaç gün durabiliyorsun oraya gittiğini varsıyorum zannediyormusunuz direk iş bulup çalışacağım burada maaşlar türkiye asgari ücrete eşit neredeyse değişen hiç bir şey yok verdiğin kıyaslama çok saçma olmuş ama rahatlıkla diyebilirim ki rusyada daha kötü şartlarda yaşanır oranın vatandaşı değilsen.

    16 yıldır bir fiil bütün sovyet ülkelerinde yaşadım, ve hala bütün sovyet ülkelerinde firmalarım var ben 17 yaşımdayken çıktım o ülkelere daha 18 bile değildim siz ülkede şehir değiştirmekten korkarken biz ülkeler arası ticaret anlaşmaları yapıyorduk bilmeden bişeyi söylemek zor gene tekrarlıyorum sizle böyle konuşmamın sebebi bilmediğiniz şeye yorum yapmanız ben adsense nichede 2000 dolar kazanıyorum diyor muyum ? veya adsense premium 5 milyon tık yaptım diyor muyum ? bilmediğim bişeye atlamıyorum.

    rusya zor bi ülke değil zor olan sizin korkularınız afrika'da bile yaparız önemli olan güvenin kendinize sokakta türkiye'dede kalırsın burdada farklı bişey yok burda tecrübe ve at gözlüklerini değiştirirsin türkiye'de gene aynı hamam gene aynı tas.

    sözüm meclisten dışarı hocam lafım size değil üzerine alınana iyi çalışmalar diliyorum iyi akşamlar
  • 05-12-2018, 21:44:15
    #22
    Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    16 yıldır bir fiil bütün sovyet ülkelerinde yaşadım, ve hala bütün sovyet ülkelerinde firmalarım var ben 17 yaşımdayken çıktım o ülkelere daha 18 bile değildim siz ülkede şehir değiştirmekten korkarken biz ülkeler arası ticaret anlaşmaları yapıyorduk bilmeden bişeyi söylemek zor gene tekrarlıyorum sizle böyle konuşmamın sebebi bilmediğiniz şeye yorum yapmanız ben adsense nichede 2000 dolar kazanıyorum diyor muyum ? veya adsense premium 5 milyon tık yaptım diyor muyum ? bilmediğim bişeye atlamıyorum.

    rusya zor bi ülke değil zor olan sizin korkularınız afrika'da bile yaparız önemli olan güvenin kendinize sokakta türkiye'dede kalırsın burdada farklı bişey yok burda tecrübe ve at gözlüklerini değiştirirsin türkiye'de gene aynı hamam gene aynı tas.

    sözüm meclisten dışarı hocam lafım size değil üzerine alınana iyi çalışmalar diliyorum iyi akşamlar
    İstediğim an şuan'da finlandiya ve diğer avrupa ülkelerinde yaşayabilirim(zaten her 3 ayda orada yaşıyorum) bu arada ama rusya yaşanacak bir ülke olduğunu düşünmüyorum.
  • 05-12-2018, 22:14:06
    #23
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğim an şuan'da finlandiya ve diğer avrupa ülkelerinde yaşayabilirim(zaten her 3 ayda orada yaşıyorum) bu arada ama rusya yaşanacak bir ülke olduğunu düşünmüyorum.

    kolay para kayıtsız para diyorsan moskova'daki para sidneyde dönmüyordur abramovich dediğimiz küçücük bi adam chelsea nin sahibi mesela ama finlandiya da yıllık gelir 52 bin dolar o yüzden yaşam tarzı yüksek

    düşüncenize lafım yok fikrinize katılmıyorum herkes ekmek yediği yeri sever benim fikrim bu .
  • 05-12-2018, 22:37:55
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    uzay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son zamanlarda herkeste bir göç, kaçış planları var ancak çok hafife alıyorsunuz bu konuları.
    Ülke değiştirmek radikal bir karardır arkadaşlar. Bayburt'tan İstanbul'a yerleşmeye benzemez.

    Hadi gidebilmek, yerleşebilmek adına gerekli olanakları sağlayıp kriterleri karşıladığınızı farz edelim.
    Farklı bir ülkeye belirli bir yaştan sonra adapte olabilmek için ciddi bir çaba sarf etmeniz gerekecek.
    Yeni bir dil öğren, ülkeyi tanı, insanları tanı, çevreyi tanı, kuralları öğren, kanunları öğren, haklarını öğren diye giderde gider..

    Hele ki gittiğiniz yerde ayaklarınız üzerinde durabilene kadar size maddi manevi destek olabilecek her türlü yardımınıza gelebilecek bir eşiniz, dostunuz yok ise durum dahada karmaşık bir hal alır. Depresyona girer, kafayı sıfıra vurdurup geri dönersiniz.
    Hocam bu konuları çok düşündüm. Son zamanlarda dediğiniz gibi popüler olmaya başladı bu konu. Etkilenmemek elde değil. Burada elimden bir şey gelmiyor. Birinin akrabası değilim koftiden 3bin maaşlı masa başı işe giremem. Hakkımla kazanmak için uğraşsam benden önce deneyenlerin sitem dolu tecrübelerini okuyunca bi'hitap düşüyorum. Yani bu ülkeyi, ülkemi tanıyorum her bir karış toprağı için canımı veririm. Gideceksem de çifte vatandaş olarak gitmeyi düşünüyordum bir yanım burada kalacak dediğiniz gibi Bayburt'tan İstanbul'a göç etmeye benzemiyor. Farklı dil, farklı kültür, farklı yaşam tarzı, kurallar vs. bunları çok düşündüm her şeyi göze aldım. Dil öğrenip evlilik yoluyla bu işi gerçekleştireceğim.


    Bilinçaltımdaki bu düşünceyi 140journos adlı bir Youtube Belgesel Kanalı ortaya çıkardı diyebilirim. Belgeselin Adı "Seküler Göç" yanılmıyosam 2 ayrı videodan toplam 40 dakika şeklinde oluşuyor. İzlemediyseniz, boş vaktinizde izlemenizi tavsiye ederim



    Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ahahahah çok güldüm bu cümleye harbi çok güldüm kendi nükleerin var mı senin adam amerika'ya avrupa'ya posta koyuyor fakirmiş ahahahaha


    murat ülker'in parası 4.8 milyar dolar şeker parem



    vladimir lisin 40 milyar dolar çelik sanayi iş adamı fakir adamlar ya peeeeeeh


    şimdi rusya'da gelicek arkadaş'a söylim çok kaçak var ukrayna'da olduğu gibi rusya'dada var belarus harici kaçak yaşayabilirsin moskova'da merkezde çok göze batma polis belgelerini sormasın moskovaya 100 250 km arası kimse durdurup sana pasaport sormaz bu ülkelerde o şekilde yaşayan binlerce vatandaşımız var rusça öğrenirsin dil dile değmeden öğrenilmiyor malesef

    şansımı denerim dersen gel ama gönül isterki düzgün şekilde vizelerini alman daha mantıklı olacaktır
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam sen git o zaman rusyaya kaç gün durabiliyorsun oraya gittiğini varsıyorum zannediyormusunuz direk iş bulup çalışacağım burada maaşlar türkiye asgari ücrete eşit neredeyse değişen hiç bir şey yok verdiğin kıyaslama çok saçma olmuş ama rahatlıkla diyebilirim ki rusyada daha kötü şartlarda yaşanır oranın vatandaşı değilsen.
    Hocam sizlerde rica ederim tartışmayın. Gerek yok çünkü, lütfen.
  • 05-12-2018, 22:45:40
    #25
    Rusya'daki Türk inşaat firmalarına başvurabilirsin. Gerçi malum krizden sonra geri çekilmişlerdi. Çekilmemişte olabilirler bilmiyorum
  • 05-12-2018, 23:15:52
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Bi' niteliğin bi' niceliğin yoksa çok bi' anlamı yok diye düşünüyorum.
  • 05-12-2018, 23:23:43
    #27
    McCoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusya'daki Türk inşaat firmalarına başvurabilirsin. Gerçi malum krizden sonra geri çekilmişlerdi. Çekilmemişte olabilirler bilmiyorum
    Aklıma direk onlar geldi hocam. Şuan Rusya'da faaliyet gösteren bir inşaat holdingi var. Çok fazla alım ilanı koymuş, e haliyle yurtdışında temsil edecekleri için kalifiye eleman arıyorlar. Benim Rusçam yok ilk aradıkları şey bu ve benim için sorun bu durum.
    mstfcvrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi' niteliğin bi' niceliğin yoksa çok bi' anlamı yok diye düşünüyorum.
    Hocam niteliğim, niceliğim yada bir vasfım olsa buraya konu yazar mıydım sizce? İlgili mecralara başvurumu yapar, kenara çekilirim. Rusça bilmek eğer yoksa İngilizce'yi anadil gibi konuşmak ilk aranan şart. Bunlardan sonra istenen deneyimler, beklentiler giriyor araya. Konu uzun gerçi ben turist olarak vize alıp oradan bulurdam Türk firmalarına başvuru yapıp ilk etapta işi öğrenene kadar düşük maaşlı çalışmayı ve Rusça eğitimi almak istiyorum. İlk hedefim buydu konuyu açmadan önce