İstediğim an şuan'da finlandiya ve diğer avrupa ülkelerinde yaşayabilirim(zaten her 3 ayda orada yaşıyorum) bu arada ama rusya yaşanacak bir ülke olduğunu düşünmüyorum.
kolay para kayıtsız para diyorsan moskova'daki para sidneyde dönmüyordur abramovich dediğimiz küçücük bi adam chelsea nin sahibi mesela ama finlandiya da yıllık gelir 52 bin dolar o yüzden yaşam tarzı yüksek
düşüncenize lafım yok fikrinize katılmıyorum herkes ekmek yediği yeri sever benim fikrim bu .