• 04-12-2018, 20:03:57
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takıldığın nokta bu mu? 😀 Ben aklındakiler konusunda Rusya'nın muhtemel bakış açısını ortaya koymaya çalışmıştım. 😀
    Hocam forumda kim en iyi taşlama ustası deseler ilk sizi tarif ederim ne bileyim o niyetle yazdığınızı Cidden kafam karışık, internet üzerinden iş ilanı da veremiyorsunuz, güvenirliliği kanıtlanmış bir platform yok yada ben bilmiyorum. Gezmeye gitmiş de orda iş bulmuş gibi gözüksem olmuyormuş
  • 04-12-2018, 20:06:17
    #11
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rusların da işi gücü yok r10'daki konumu okuyacak Aynen hocam





    Başka yol kalmadı malesef Paramız yok ki mal-mülk satın alıp vatandaşlık bekleyelim



    Olmaz Rusya hayranıyım diyebilirim özellikle Putin sonrası



    En geçerli yol üstte de belirtildiği gibi evlilik sanırım.

    Bekleme beni Rusya
    Evlilik çözüm değil rusyaya gidebilirsiniz ama çalışamazsınız ilk gidişinizde geçici oturum izni vereceklerdir bu oturum ile çalışamazsınız belli bir süre oturduktan sonra kalıcı oturum izni verilecektir bu izinle hem çalışabilirsiniz hemde mal sahibi olabilirsiniz. Kalıcı oturum izni ile rus vatandaşlarının yaptıkları her şeyi yapabilirsiniz sadece seçme ve seçilme hakkınız ve silah ruhsatı alma hakkınız yok.
  • 04-12-2018, 20:10:25
    #12
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlilik çözüm değil rusyaya gidebilirsiniz ama çalışamazsınız ilk gidişinizde geçici oturum izni vereceklerdir bu oturum ile çalışamazsınız belli bir süre oturduktan sonra kalıcı oturum izni verilecektir bu izinle hem çalışabilirsiniz hemde mal sahibi olabilirsiniz. Kalıcı oturum izni ile rus vatandaşlarının yaptıkları her şeyi yapabilirsiniz sadece seçme ve seçilme hakkınız ve silah ruhsatı alma hakkınız yok.
    Hocam konu hakkında bilgili birine benziyorsunuz o yüzden bir sorum olacak. Anlattığınız tüm süreçler normal seyirde devam etse ve kalıcı oturum izni alınsa, devamına takiben normal vatandaşlık alabiliyor muyuz? Çifte vatandaşlık mümkün mü?
  • 04-12-2018, 20:18:27
    #13
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu hakkında bilgili birine benziyorsunuz o yüzden bir sorum olacak. Anlattığınız tüm süreçler normal seyirde devam etse ve kalıcı oturum izni alınsa, devamına takiben normal vatandaşlık alabiliyor muyuz? Çifte vatandaşlık mümkün mü?
    evlenip Rusya,ya göç ettiğinizi düşünelim 60 gün içinde 1 yıllık geçici oturumunuzu alırsınız bundan 1 yıl gibi bir süre sonra (2007 böyle idi değiştiğini sanmam) kalıcı oturum hakkınız doğmakta kalıcı oturum izni ile 5 yıl boyunca evli kalır iseniz 5 yılın sonunda Rus vatandaşı olma hakkınız doğmaktadır. Rus vatandaşlığı alabilmek için belirlenen üniversitelerin birinden Rusça bildiğinize dair bir sınav sonucu ile ve Türk vatandaşlığından ayrıldığınızı gösteren evrak ile vatandaşlık baş vurusu yapabilirsiniz.

    Çift vatandaşlık Rusya ile Türkiye arasında yok Rusya sizden Türkiye vatandaşlığından çıkmanızı isteyecektir. Bulunduğunuz şehre en yakın Türk konsolosluğunda Vatandaşlıktan çıkma işlemini yapmanız gerekir.

    Vatandaşlıktan çıkmak istediğinizi bildirdiğinizde size konsolosluk haklarınızın saklı olduğunu istediğiniz zaman geri Türk vatandaşlığına geçebileceğinizi belirtecektir. Ben pek güvenemediğim için çıkmadım.

    Bu mesajı 30 gün önce yazsaydınız kalifiye bir eleman arayan bir arkadaşım vardı tüm vize vs.. işlemleri kendi firması yapatı bir başka arkadaşı yollamıştım ama iş otomasyon elektronik ağırlıklı.
  • 04-12-2018, 20:25:43
    #14
    UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evlenip Rusya,ya göç ettiğinizi düşünelim 60 gün içinde 1 yıllık geçici oturumunuzu alırsınız bundan 1 yıl gibi bir süre sonra (2007 böyle idi değiştiğini sanmam) kalıcı oturum hakkınız doğmakta kalıcı oturum izni ile 5 yıl boyunca evli kalır iseniz 5 yılın sonunda Rus vatandaşı olma hakkınız doğmaktadır. Rus vatandaşlığı alabilmek için belirlenen üniversitelerin birinden Rusça bildiğinize dair bir sınav sonucu ile ve Türk vatandaşlığından ayrıldığınızı gösteren evrak ile vatandaşlık baş vurusu yapabilirsiniz.

    Çift vatandaşlık Rusya ile Türkiye arasında yok Rusya sizden Türkiye vatandaşlığından çıkmanızı isteyecektir. Bulunduğunuz şehre en yakın Türk konsolosluğunda Vatandaşlıktan çıkma işlemini yapmanız gerekir.

    Vatandaşlıktan çıkmak istediğinizi bildirdiğinizde size konsolosluk haklarınızın saklı olduğunu istediğiniz zaman geri Türk vatandaşlığına geçebileceğinizi belirtecektir. Ben pek güvenemediğim için çıkmadım.

    Bu mesajı 30 gün önce yazsaydınız kalifiye bir eleman arayan bir arkadaşım vardı tüm vize vs.. işlemleri kendi firması yapatı bir başka arkadaşı yollamıştım ama iş otomasyon elektronik ağırlıklı.
    Hocam rusçam yok. Yani bilindik merhaba, evet, hayır, nasılsınız, teşekkürler gibi temel kavramları biliyorum sadece. Eleman ihtiyacı içinse keşke kalifiyem olsaydı.

    En kötüsü de çifte vatandaşlık alamıyor olmak. Sayenizde bir kaç bilgilendim hocam çok sağolun, r10+ verdim
  • 05-12-2018, 03:36:48
    #15
    Onlar bizden daha fakir
  • 05-12-2018, 05:03:11
    #16
    edittt... Hayırlısı kardeş
  • 05-12-2018, 05:05:29
    #17
    Rusya degil de Tayland gibi ulekleri hic dusundunuz mu ? Internetten is yapacaksaniz Tayland iyi bir tercih olabilir, daha rahatlar oturma izni konusunda.
  • 05-12-2018, 08:05:01
    #18
    MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onlar bizden daha fakir

    ahahahah çok güldüm bu cümleye harbi çok güldüm kendi nükleerin var mı senin adam amerika'ya avrupa'ya posta koyuyor fakirmiş ahahahaha


    murat ülker'in parası 4.8 milyar dolar şeker parem



    vladimir lisin 40 milyar dolar çelik sanayi iş adamı fakir adamlar ya peeeeeeh


    şimdi rusya'da gelicek arkadaş'a söylim çok kaçak var ukrayna'da olduğu gibi rusya'dada var belarus harici kaçak yaşayabilirsin moskova'da merkezde çok göze batma polis belgelerini sormasın moskovaya 100 250 km arası kimse durdurup sana pasaport sormaz bu ülkelerde o şekilde yaşayan binlerce vatandaşımız var rusça öğrenirsin dil dile değmeden öğrenilmiyor malesef

    şansımı denerim dersen gel ama gönül isterki düzgün şekilde vizelerini alman daha mantıklı olacaktır