MortalKombat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlar bizden daha fakir

ahahahah çok güldüm bu cümleye harbi çok güldüm kendi nükleerin var mı senin adam amerika'ya avrupa'ya posta koyuyor fakirmiş ahahahaha


murat ülker'in parası 4.8 milyar dolar şeker parem



vladimir lisin 40 milyar dolar çelik sanayi iş adamı fakir adamlar ya peeeeeeh


şimdi rusya'da gelicek arkadaş'a söylim çok kaçak var ukrayna'da olduğu gibi rusya'dada var belarus harici kaçak yaşayabilirsin moskova'da merkezde çok göze batma polis belgelerini sormasın moskovaya 100 250 km arası kimse durdurup sana pasaport sormaz bu ülkelerde o şekilde yaşayan binlerce vatandaşımız var rusça öğrenirsin dil dile değmeden öğrenilmiyor malesef

şansımı denerim dersen gel ama gönül isterki düzgün şekilde vizelerini alman daha mantıklı olacaktır