Rusların da işi gücü yok r10'daki konumu okuyacak

Aynen hocam

Başka yol kalmadı malesef

Paramız yok ki mal-mülk satın alıp vatandaşlık bekleyelim
Olmaz

Rusya hayranıyım diyebilirim özellikle Putin sonrası
En geçerli yol üstte de belirtildiği gibi evlilik sanırım.
Bekleme beni Rusya
Evlilik çözüm değil rusyaya gidebilirsiniz ama çalışamazsınız ilk gidişinizde geçici oturum izni vereceklerdir bu oturum ile çalışamazsınız belli bir süre oturduktan sonra kalıcı oturum izni verilecektir bu izinle hem çalışabilirsiniz hemde mal sahibi olabilirsiniz. Kalıcı oturum izni ile rus vatandaşlarının yaptıkları her şeyi yapabilirsiniz sadece seçme ve seçilme hakkınız ve silah ruhsatı alma hakkınız yok.