• 20-11-2018, 18:13:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    şeker hastası olması aşamasındasınız hocam. tıka basa yeseniz bile 1 saat sonra hiçbişey yememiş gibi hissedersiniz. açlıktan bayılacak gibi olursunuz. mecburen şeker yeyip durumu düzeltmek zorunda kalırsınız, vücuda yine şeker girmiş olur ve kısır döngüye girmiş olurdunuz.

    şeker hastalığı, soğuk algınlığı gibi doktora gitmesem de geçer diyebileceğiniz bir hastalık değil maalesef, mutlaka doktora görünmelisiniz.

    sabah erkenden aile hekimine gidin kan verin, son 3 aylık şeker değerleri çıkar doktor ilaç veya insulin verir.



    bunun yanında sizin yapabilecekleriniz şekerli ve hamurlu yiyeyecekleri yemeyeceksiniz. hareket edeceksiniz kilo vereceksiniz başka yolu yok. en kötü çıkın dışarı 1 saat yürüyün
  • 20-11-2018, 20:40:19
    #11
    Glifor ilacı alarak
  • 20-11-2018, 21:02:06
    #12
    hocam moralini bozmak istemem ama senin artık sanki kilo sorunu olmayı geçmiş. şeker hastalığı olabilir. işi ciddiye almalısın bence. iyi bir doktora görünsen iyi olur. tip 2 hastalığının çaresi var da şuan ki tıp da maalesef tip 1 in çaresi yok...
  • 20-11-2018, 21:15:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ben sabahları poğaçayı kesmiştim. Kısa sürede toparlamıştım. Onun dışında pek ekmek yemiyorum. İlle de yiyorsan beyaz ekmek yeme. Pirinci çok tüketme. Biraz yürüyüş. Sonra kontrole git. Aradaki farkı görüp ne yapıp ne yapmaman gerektiğini anlayacaksın zaten.
  • 20-11-2018, 21:22:46
    #14
    senin a dan z ye tüm Yemene içmene hakim olman gerekir. şimdi sana burada ne kadar desem çikolata dan uzak dur, duramazsin. sana tavsiyem; günde 3 cikokata yiyorsan kontrol altina al, ilk başta 1 tane ye, sonra yarım ye. ekmeği komple kes. demesi kolay ama bunları yapmalısın.
    pilavı haşlama ye. günde 5-6 ya da dsha fazla haşlama yumurta ye. organik yiyecekler ye.
    ama yağlı yiyeceklerden uzun bir süre kendini uzak tut. insan isterse yapamayacağı şey yoktur.