Ben sabahları poğaçayı kesmiştim. Kısa sürede toparlamıştım. Onun dışında pek ekmek yemiyorum. İlle de yiyorsan beyaz ekmek yeme. Pirinci çok tüketme. Biraz yürüyüş. Sonra kontrole git. Aradaki farkı görüp ne yapıp ne yapmaman gerektiğini anlayacaksın zaten.