hocam moralini bozmak istemem ama senin artık sanki kilo sorunu olmayı geçmiş. şeker hastalığı olabilir. işi ciddiye almalısın bence. iyi bir doktora görünsen iyi olur. tip 2 hastalığının çaresi var da şuan ki tıp da maalesef tip 1 in çaresi yok...