• 04-11-2018, 13:55:01
    #1
    1-2 haftadır aklımda olan bir şey sonunda karar verdim 1 haftalığına gideceğim daha önce giden veya bilgisi olan arkadaşlar nerelere gidilir gezmelik tozmalık yerleri nerelerdir cebimi çok yakarmı (birikmişim var ama yine de dikkatli harcamaya çalışıyorum) ve deneyimlerinizi paylaşırsanız memnun olurum şimdiden teşekkürler
  • 04-11-2018, 14:04:18
    #2
    Tiflis güzeldir, Batum daha da güzel. Fiyatlar tr'nin bir tık altında
  • 04-11-2018, 14:15:41
    #3
    ne için gideceğin ve kimle gideceğine bağlı canın sıkılabilir. heleki kış aylarında. batum 2gün tiflis 3gün yeterli bence. yemeğe para vermene gerek yok casinoya git ye iç sigaranı cebine koy çık. batumda caminin arkasında haçapuri yapan bi dükkan vardı orası güzel.
  • 04-11-2018, 14:18:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne için gideceğin ve kimle gideceğine bağlı canın sıkılabilir. heleki kış aylarında. batum 2gün tiflis 3gün yeterli bence. yemeğe para vermene gerek yok casinoya git ye iç sigaranı cebine koy çık. batumda caminin arkasında haçapuri yapan bi dükkan vardı orası güzel.
    başkan o sanki ye iç cüzdanı casino da bırak çıktı diye hatırlıyorum )
  • 04-11-2018, 14:19:36
    #5
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne için gideceğin ve kimle gideceğine bağlı canın sıkılabilir. heleki kış aylarında. batum 2gün tiflis 3gün yeterli bence. yemeğe para vermene gerek yok casinoya git ye iç sigaranı cebine koy çık. batumda caminin arkasında haçapuri yapan bi dükkan vardı orası güzel.
    yakın bir arkadaşımla Kasım 27-28 gibi gitmeyi düşünüyoruz gezme amaçlı hocam haçapuri garip geldi araştıracağım teşekkür ederim cevabınız için
  • 04-11-2018, 14:33:14
    #6
    Exen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkan o sanki ye iç cüzdanı casino da bırak çıktı diye hatırlıyorum )
    Sheraton otelin casinosunu dayım işletiyor. onun için oynayamadım adamın yanında ama radison blu da güzel kazanıp tatil masraflarını çıkarmıştım masadan kalmasını bilmeli..

    alisahanyalcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın bir arkadaşımla Kasım 27-28 gibi gitmeyi düşünüyoruz gezme amaçlı hocam haçapuri garip geldi araştıracağım teşekkür ederim cevabınız için
    görüntü ve lezzet bakımından en güzeli orası. bahşiş verince diğer gelişinde daha güzel yapıyorlar



    bir diğer tavsiyemde Türklerle muhatap olma. bu mümkün değil aslında ama dikkatli olmalısın. çoğu dölandırıcı. ülkemizde mahkemece yakalanması olanlar batuma kaçmış. hemşeri hemşeriyi gurcistanda seviyor.
  • 04-11-2018, 15:40:03
    #7
    alisahanyalcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 haftadır aklımda olan bir şey sonunda karar verdim 1 haftalığına gideceğim daha önce giden veya bilgisi olan arkadaşlar nerelere gidilir gezmelik tozmalık yerleri nerelerdir cebimi çok yakarmı (birikmişim var ama yine de dikkatli harcamaya çalışıyorum) ve deneyimlerinizi paylaşırsanız memnun olurum şimdiden teşekkürler
    Batumu bilmem ama tifliste gezilecek bir kaç yer var
    1- marjansvili diye bir yer var alayı türk ve araplar güzel yerdir.
    2-old tbilisi gezebilirsin
    3- mitatminda diye bir yer var çakma eyfel ve london ay var .
    4-2 3 tane alışveriş merkezi var eas point ve tbilisi mall en meşurları
    5- alış veriş ıvır zıvır giyim alıcaksan lilo diye bir yer var oraya git güzel yer ucuza eşya alabilirsin
    6- Merkezde gidebilecegin vakzal ,sabotalo ,kostava,gagarini buraları gezebilirsin metro 0.50 lari 1 kart alıp içine 10 lari yükleyip her yere gidebilirsin
    7-taksiler ucuz binersen pazarlık yapmadan binme yoksa güzel kazık yersin veya yandex taksi indir tiflis gidince direk sana fiyat veriyor takcinin 40 lari istedigi yere 8 lariye gidersin öyle avantajlı yani.
    8- ve en önemli madde türk , kürt ve azeri bunları görünce kaç konuşma yoksa bir yolunu bulup seni kazıklarlar öyle yada böyle para kaptırırsın.
    9-Kumarhanelere gitmeni tavsiye etmem her türlü kaybedersin kumarı her zaman oynatan kazanır .
    Aklıma gelenleri yazdım iyi tatiller simdiden size
  • 04-11-2018, 16:06:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ağustos ayında Karadeniz turu yapmış ve Batum'a gitmiştim. Batum fazlasıyla Avrupa havasını barındıran bir ülke. İnsanları çok güzel. Para birimi Lari. Türk lirasından daha değerli. Tl'yi Lari'ye çevireceğiniz yerler var fakat ihtiyacınız kadar hesaplayın ve alın. Elinizde kalan Lari'leri TL'ye çevirdiğinizde fena kerizliyorlar. Biz Ağustos ayında 2,65 TL'den Lari aldık. Elde kalanları aynı günün akşamında bizden 2,1 TL'den geri aldılar.

    Bir önemli uyarım da kesinlikle uçak ile gitmeniz. Aksi taktirde sınır kapısında zulüm yaşarsınız. Giden bilir. Buram buram ilkellik akıyor. Sıra yok bodoslama herkes sırayla geçmeye çalışıyor. Sık şekilde kavga oluyormuş. Nitekim biz girerken ve çıkarken kavga gördük. Gürcü polislerinin de affı yok. Sanırım bizden pek hoşlanmıyorlar.

    Orada taksi kavramı farklı. Örneğin arabanız var ve ticari taksi olabilirsiniz. Yani her sivil vatandaş taksicilik yapabiliyor. Haliyle ucuz rakamlarla seyahat edebilirsiniz. Zaten şehirde araçların çoğu elektrikli araç. Gidince arabaların ses çıkarmadığını görürsünüz. Tonla elektrikli toyota mevcut.

    Ucuza içki getiririm herşey bedava diye düşünerek gidiyorsanız şimdiden vazgeçin. Yok öyle bir şey. Herşey pahalı. Zamanında öyleymiş belki ama şuan ne içki ne farklı bir şey ucuz değil.
  • 04-11-2018, 21:01:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tiflise gidince metro kartı alın. Metro acayip ucuz.
    Tifliste botanik park var. En az iki saatinizi alır.
    Tiflis oldukça pahalı. Kale civarında alışveriş yapmanızı tavsiye etmem. Herşey pahalı. Zipline var ama bir iki dakikalık, onun da zevki yok, inanılmaz pahalı.
    Tifliste yemek hemen her yerde türkiye ortalamasından pahalı. Ya da ben doğru yeri bulamadım. Ama merkezde çay yemek vs pahalı.
    Ardahan üzerinden gidenler nisbeten şanslı. Ahska küçük bir yer ama yemek vs ucuz. Kaleden başka pek de gezecek yeri yok.
    Yine ardahandan gidenler, ahıskadan sonra borjomiye uğramalı. Buradaki parkta olabildiğince zaman geçirebilirsiniz.
    Kutaisi tiflisten daha ucuz, yine büyük bir şehirmiş ama ben gitmedim.