mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne için gideceğin ve kimle gideceğine bağlı canın sıkılabilir. heleki kış aylarında. batum 2gün tiflis 3gün yeterli bence. yemeğe para vermene gerek yok casinoya git ye iç sigaranı cebine koy çık. batumda caminin arkasında haçapuri yapan bi dükkan vardı orası güzel.
başkan o sanki ye iç cüzdanı casino da bırak çıktı diye hatırlıyorum )