Tiflise gidince metro kartı alın. Metro acayip ucuz.
Tifliste botanik park var. En az iki saatinizi alır.
Tiflis oldukça pahalı. Kale civarında alışveriş yapmanızı tavsiye etmem. Herşey pahalı. Zipline var ama bir iki dakikalık, onun da zevki yok, inanılmaz pahalı.
Tifliste yemek hemen her yerde türkiye ortalamasından pahalı. Ya da ben doğru yeri bulamadım. Ama merkezde çay yemek vs pahalı.
Ardahan üzerinden gidenler nisbeten şanslı. Ahska küçük bir yer ama yemek vs ucuz. Kaleden başka pek de gezecek yeri yok.
Yine ardahandan gidenler, ahıskadan sonra borjomiye uğramalı. Buradaki parkta olabildiğince zaman geçirebilirsiniz.
Kutaisi tiflisten daha ucuz, yine büyük bir şehirmiş ama ben gitmedim.